i haven’t been on tumblr properly for months i don’t know who any of you are and i feel like eight years have passed

0 notesreblog
Anonymous: why do you deny having a girlfriend on fb and ask??

buttcrumpet:

is the sarcasm not evident i thought it was shit i have a girlfriend and she’s fabulous and now i feel bad for making it seem like im not with her ffs

if you follow me on twitter i go on and on about her bc she’s my fave human on the planet lmao sorry ugh i suck

ALso i don’t deny having one on facebook it says we’re in a relationship?????

reblog · 1 note2 weeks ago
Anonymous: what's your instagram?

wellllll it depends on who you are bc it’s not a regular instagram lmao

reblog · 0 notes2 weeks ago
Anonymous: why do you deny having a girlfriend on fb and ask??

is the sarcasm not evident i thought it was shit i have a girlfriend and she’s fabulous and now i feel bad for making it seem like im not with her ffs

if you follow me on twitter i go on and on about her bc she’s my fave human on the planet lmao sorry ugh i suck

reblog · 1 note2 weeks ago
Anonymous: I'm glad you're happy :) I'll talk to you one day

thank you :))) ps i won’t bite c;

reblog · 0 notes3 weeks ago
Anonymous: I can't because you have a girlfriend and I'm not even sure what I am

i do have a girlfriend n im v happy with her

but do we talk??? bc we can n it wouldn’t be awkward i swear???

reblog · 0 notes3 weeks ago
Anonymous: I'm fancy you and have done forever lol

ooooo talk to me a lil please

reblog · 0 notes3 weeks ago

it’s my birthday and ill punch u in the gut if i want to

0 notesreblog
Anonymous: You are hella fine

damn thank you

reblog · 0 notes1 month ago

i ate a whole pizza because anorexia has taken up too much of my day :))))))

2 notesreblog
porrn:

Carpark
carapherxelia:

Fake Your Death - My Chemical Romance
coffeejellyandexercise: What's mcr?

stands for my chemical romance which are my favourite band x

reblog · 0 notes1 month ago